Deletedmom2987 geçmiş olsun 🌸 yeni doğan olduğu için randevu beklemeden ilk 28 gün gidebilirsiniz hemen kaydınızı açarlar. Benim oğlumda göbeği şiş gibiydi kanama yoktu ama bana farklı geliyordu kuruntu diye düşündüm başta doktora sordum göbek granülomu dedi çocuk cerrahına yönlendirdi hemen o gün müdahale edildi. Küçücük bir kaç dakikalık işlem gümüş nitrat sürdüler evde temizliği için bir sprey aldım ve geçti hemen en kısa zamanda götürün. Sağlıkla büyüsün küçük adam 💙