Kızım 1.5 aylık emzirdikten sonra gazını çıkartmak için uğraşıyorum mutlaka çıkartıp uyutuyorum ama yine de sancısı oluyor ıkınarak uyuyor alıp masajla bisiklet hareketiyle rahatlıyor ama uyanıkken sürekli ağlıyor çok az vakit geçirebiliyoruz sadece anne sütü veriyorum benden kaynaklı mı bilmiyorum artık nasıl rahatlar kızım önerileriniz nedir