sevaltenekeci Bugün alüminyum tepsi aldım fakat etrafındakiler bunun içinde yiyecek pişirilmez dediler ne kadar doğru
Omeraslan sevaltenekeci çok önceden annem kullanırdı. Fırın tepsisi olarak. Rengi çıkıyor ve çiziliyor sağlıklı değil bence
karan3535 sevaltenekeci zehir yersiniz kullanmayın. Yasa silpat ile kullanın kurabiye poğaça gibi şeyler için
Meri-Mel sevaltenekeci Eskiden fırınlarda hep ekmek , lokum , börek onda yapardık şimdi içeriği nasıl bilmiyorum ama herkes sağlıklı idi şimdi zararı olmayan zehir olmayan şey yok borcam kullan canım en temizi