mdm09 benim bebeğimin 0-9 ay full kitikate. Kitikate guzel memnun kaldim ama renkler sıkıcı. Tamam sade olsun da bu kadar da degil. Bebgim beyaz tenli kumral, dolabın %70 i krem, sutlu kahve, mint yeşili, bu renkler mesela bebegime yakışmadı. Ne zaman hediye gelse, canli maviler, kırmızılar giydirmeye doyamadım. Ah dedim dünya para verdim ama diğerleri daha guzel daha cok yakisiyor 😀