Prensesssannesiiii Merhaba 2.5 yaşında kızıma yaklaşık 7-8 gündür televizyon izletmiyorum. Bazı zamanlar çok sıkıntılı geçiyor kimi zaman öğle uykusu yapmıyoruz geç kalkarsa o günler özellikle zor olabiliyor. Konuşmasını ilerletmek için ve daha sosyal olması için ekranı kesme kararı almıştım ama dediğim gibi bazen çok zor oluyor yemek yaparken açıp açmamak arasında kalıyorum açarsam devamını ister mi bilmiyorum sizler nasıl yapıyorsunuz ekran işini
yavruaslanlar Prensesssannesiiii cnm ben kasmıyorum acıkcası 32 aylık tv hemen hemen acık ilgilenmiyor bile ablasıyla oynuyor sürekli mesela bugun hiç izlemedi dünde yarın ne olur bilmiyorum ama dalmıyor Allahtan kukuli takılıyor
cokbilmismom Prensesssannesiiii devamını istememesi mümkün değil ister yani. Benim bebe 17 aylık benim işim varken babası bazen galeriden kendi videolarını izletiyor ve kapattığımız gibi krizlere giriyor görmeniz lazım. Ben şimdi ona bile izin vermiyorum.
cennetkusum16 Prensesssannesiiii 17 aylık akşamları birlikte film seyrediyoruz ama o genelde 5 dakika sonra kitaplara dalıyor. Konuşmasında sıkıntı yok 20 üzeri kelimesi var. Öyle agresif felanda değil olumsuz yönde etkilenmedik şuan. Farkedersem izlettirmem. Telefon vermiyoruz ama hiç
Prensesssannesiiii yavruaslanlar ben de kasmıyordum hatta açık olunca çok ilgisini de çekmiyor ama cümle kurmada biraz zorlanıyor kestiğim günden bu yana ciddi ilerleme var
adaatuna 22.aydan beri gün içinde bazen 30 dk veriyorum her gün olmuyor ama haftanın 3-4 günü veriyorum konuşmasında gelişmesinde sıkıntı yok şuan 23 aylık Açmadan önce tek bölüm olacağını anlatıyorum ilk 1-2 ağlamıştı ama o da kurallara alıştı
yavruaslanlar Prensesssannesiiii biz konusmaya basladık cümeleler kuruyor evdede oyalamak cok zor malesef birde ben dağlık alandayım ablasından baska cocugum pek kimseyi görmüyor
Dondurmalikahve Prensesssannesiiii Sizde fark etmişsiniz ilerleme olduğunu kendiniz bilirsiniz yine ama bana sorarsanız iyice iletişime açık olana kadar açmayın
ebruyalcin04 23 aylık oğlum izletiyorum önceden süresi çok kısıtlıydı ve kısıtlayınca inatla daha çok istiyodu sonra kendi haline bırakmaya başladım biraz artık genel olarak TV açık hep ama bakmıyor gidiyor oyuncaklarıyla oynuyor yanıma geliyor mutfaktaysam kaşıklarla tabaklarla oynuyor kısıtlamayı bırakınca oğlum kendisi uzak oldu kuralcı bi annede olamadım zaten aman ekran izlemesin aman onu yemesin fazlası olmadıkça bence zararı olmaz