Mrvalpr Zhrhll ne iş yapıyorsunuz .benim bir oğlum var kardeşi olsun dedim ikiz oldu suan çok zor geliyor 🥹
Zhrhll Mrvalpr memurum iki tane ardı ardına çocuğum var ama ben kalabalık bir ailede büyüdüm o yüzden bir tane daha olsa diye düşünüyorum ama bakacak kimsem yok 🙈
sifirekran_bolkitap Mrvalpr 3 kişiyiz ama çok zorlanıyorum düzen kurmakta. Yemek rutinini bile sağlayamadığım oluyor. Ben mesaideyken geç kaldığım zaman genelde babasıyla dışarda yiyorlar.
Kartanesi26_ Mrvalpr 3 kişiyiz hiçbirşeye yetemiyorum kardeşi olsa diyorum ama iş güç nasıl olacak derken öyle devam bir süre 🥲