mamacitaa_ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan benimki 14 aylıkken tam yürüdü 🐥🥰 10 aylıkken sıralamaya başladı 2.03 ay sonra yürüdü
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan mamacitaa_ ya benimki sıralıyor ayakta duruyor desteksiz uzun süre duruyor iki adım atıyor ne bilim heyecanlandım 😀
Pamukhanim_ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan 1 yaşında 1 haftadır 2 adım atıp düşüyor ayakta duruyor yakında yürür diyorlar bakalım ben bu cumalari yapılan batıl inancı yapıyorum 2 haftadır doğrumu bilmiyorum ama onu yapınca böyle yapmaya başladı
smy17 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan öyleydi benim oğlumda 10 aylık koltuk kenarlarında falan hep yürürdü. Yaşına bir hafta kala bir iki adım atmaya başladı sonra hepten çözdü tam 12 aylıktı yani
Tazeanne0134 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan vallaha canım bana canın sıkılmasın emekliyor mu bilmiyorum ama yürümesi daha zor acele etme zamanı gelince yürüyor oglum tam yaşını karşıladı kızımda 13 aylıktı
Gamzeparlak1 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan sabirrrrrr. Her şeyin zamanı var,kendinizi yipratmayin. Gül bile zamanı gelince açıyor. Biz de yürümüyor diye derde düşmüştük,14 aylık yürüdü.
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Gamzeparlak1 😀 ben de 14 aylıkken yürümüşüm sorun değil şu an otursam diye yer arıyorum
pogacayanaginannesi Valide-Ayse-Hafsa-Sultan benim kızımda koltuklara tutunup yürüyor ama hiç hevesli değil yürümeye emeklemede ulti açtı artık