ertoensar Kizlar gebelikte açılma olması icin bu otu kullanan var mı varsa nasıl ve ne zaman kullanilir
esmaekn ertoensar ben kullandım genelde sancılar başlayınca ılık bir suya konuluyor ve açılıyor bende açılmıştı suni alacaktım ama etki etmedi sezeryana alındım mecbur
simseklivekalpli ertoensar doğum başladığında geniş kaba ılık suya koyun ya dua okunsun ya telden vs açın, doğum bitince çekin. 2 doğumumu o şekilde yaptım
hasan033 ertoensar ben doğuma girince görümcem arkadaşlarına dua ve bu otu yapması için söylemiş ama o kadar zor açılmışkı demişlerki doğum zor mu geçti diye sormuşlar görümcem de evet demiş hakikaten de zor geçmişti doğumum
ertoensar esmaekn ilk dogumumda duyup almıştım ama kullanamadan doğum yaptım şimdi 2. Gebeliğim ve hiç acilmam yok sancimda yok koysam mi suya acaba
psikoanne Ben sancılarım başlayınca suya koymuştum gerçekten doğumun çok çok kolay geçti , onun etkisi mi doğru ıkınma mı ben de bilmiyorum ama
simseklivekalpli ertoensar yaaa gözünüz aydın nasıl ilerledi peki acilmaniz? Etkisini fark ettiniz mi?
ertoensar simseklivekalpli merhaba biraz geç bı cevap olucak kusura bakmayın telefonum bozulmustu. Elhamdülillah çok kolay bı doğumum oldu ve bence kesinlikle otun sayesinde hastaneye gittiğimde 2 cm acilmam vardı oda önceki doğumdan kalan acilmaymis ot suya konuldu ve insikak süresi okundu ot acildikca sancım geldi ve acilmam oldu ot tamamen açıldı tahminen 10 sn sonra suyum geldi ve doğumum gerçekleşti Rabbim bı hamislere kolay doğum nasip etsin hayirli ve sağlıkla evlatlarını kucağına almayı nasip etsin