Arkadaslar merhaba. Oglum 6.5 aylık. 5.5 ayda ilk defa regl gördüm. Bu ay 2. Yi olmam gerekirken 4 gun geciktim. Bu ay inanılmaz stresliydi, ailevi sorunlar sağlık sorunları vs. Çok ağladığım bir aydı.
Önceden reglim çok düzenliydi. Asla 2. Çocuğu düşünmüyorum ama dogum sonrası regller bu şekilde düzensiz olabiliyor mu? Çok korkuyorum