yigitinannesii22 Kızlar oğlum 35 günlük oldu. Sanırsam birinci ay sonunda hepatit b aşısı ikinci dokuzunu vurunması gerekiyor. Aşılar için sağlık ocağı mı arıyor biz mi gidip yaptırıyoruz?
organikirmik yigitinannesii22 2. Ayın sonunda 3 aşı var. Hepb aşısını karma aşıya dahil ettiler Sağlık ocağınıza göre değişir bizimkiler kendi arıyor genelde ama bazen aramadıklarında ben arıyorum. Siz yine de arayın verem aşısı var çünkü onu toplu yapıyorlar