Sizin sorunuza cevap değil ama, bu geç haber verdik hazırlık yapma dşye olayına gıcık oluyorum ya. Lohusaydım akşam 6 da bi akrabamız aradı bebek görmeye gelicez bilerek geç haber vermiş. Bende dışarıdaydım o sırada. Eve çıkıp yemek mi yiyeyim çocuk mu emzirwyim onu mu uyutayım. Yani sen bana hazırlık yapmamayım diye haber veriyorsun da bebekli insanım ben evim müsait mi acaba. Yarama denk geldş galiba 🙈
Bence kek çırpın yeter. Kek ekler çerez yeterli