Hipp bebek maması sizin bebeğinizde de çok gaz yaptı mı? Henüz 15 günlüğüz aslında doktorumuz mamayı tek öğüne sabitledi bugün itibariyle. Ama iki üç gündür sancıdan bebeğim uyumuyor. Doktorda çok gazı var dedi. Masajlarla da çıkaramıyor. Acaba mama mı bu kadar gaz yapıyor diye sorayım dedim. Aynı durumu yaşayan var mı