Şimdi biz 3 ü bitirdik 4 e girdik. Bu süreçte bebeklerin kucakta olması ve anne baba şevkatini hisetmesi için hep kucağımıza aldık kucakta uyuttuk. İkizlerim var ve şu an 2 side kucakta uykuya dalıyor. Bırakınca uyanıyorlar. Bizim kucağımızda yüz üstü yattıkları için kafası sağa sola doğru bu arada kontrolümüzde. Uyurkende yüz üstü 10-15 dk uyuyorlar. Sırt üstü hiç uyumuyorlar. Ancak gece o da muhtemelen kucakfa uyuturuyoruz ve yanına yatıyoruz o şekilde. Zaten yataklarını hiç sevmediler hiç uyumadılar. Bizimle uzun uyuyabiliyorlar. Ve ayrıca 8-9 hak getire en erken 11-12 gibi uyutabiliyoruz o da birimiz yanlarında olmalı yokda uyanıuorlar. Böyle 1 saatlik yarım saatlik uyku uyuyorlar sonra gece 2-3 gibi en derin uykuya geçiyorlar. Ve 3-4 saat sonra uyanıyorlar yemek tekrar uyku bazen 10-11 bazen de 1 gibi uyanıyorlar. Ev müsait olmadığından erken uyandırıp oyalayamıyorum da ama bu durum bizi çok yormaya başladı. Kendimize hiç zaman ayıramıyoruz. Şu an bile birini kucağımda uyurtum 10-15 dk derin uykuya geçti yüz üstü yatırdım. 2 numara kucağımda uyuyor 10 dk dır. Help anneler helppp