Kızlar merhaba oğlum gelişim geriliği var özel eğitime gidiyoruz bide oradakiler oğlumda hafif Otizm belirtileri var demişti ama çoğu düzeldi. Parkta bi kadınla tanıştım ondada aynı şeyler varmış oğlunda sonra düzelmiş gelişim testi yapmışlar ama en başta oğluna 3 ay geriden geliyormuş bu kadar konuşabildik acaba çocuk psikiyatriye mi gitmem lazım denver testi galiba yada gelişim testi için tam olarak bilmiyorum nereye gitmem lazım bilen biri varmı