Yaa😔 Ben de ilk hasta olduğunda çok üzülmüş, çok ağlamış ve kendimi suçlamıştım. 1 ay 25 günlüktü.
Sağlık ocağına götürme imkanınız var mı? Varsa hemen götürün.
Bizimki o zaman ateşlenmişti, bir iki kez Calpol vererek düşürmüştük çok şükür. Başka bir şeyi yoktu.
Henüz çok ufak olduğu için hava vermek vs olur mu, bilemediğim için tavsiye edemeyeceğim.
Evet, burnunu hep açık tutmaya çalışın. Omuzuna yaslayıp sırtına aşağıdan yukarı pat pat vurun elinizle. Emiyorsa daha çok emzirin. İnşallah iyilecek.🌸