Doğduğundan beri düzenli uykuya alıştırıyorum 2.5 aylık oldu gündüz oturma odasındayız anne yanı beşik var küçük malzemeleri burda tv açık cam balkon açık çok aydınlık oda gecede yatak odası perdeler kapalı park beşiği var loş ışık banyo emzirmek gaz çıkarma ritülleri yapıyorum gündüz kısa kısa uyuyor gece şimdilik 2 sefer uyanıyor kundak yapıyorum uyurken zorlanıyor kalktığı zamanda uyku tulumu giydiriyorum yavaş yavaş kundağı bırakmak için gece emzirmesinde ilk bebeğim burda okuduklarımdan yola çıkarak yapay zekaya sorarak bu şekilde başladım tabi değişir bebek atakları olır ama şimdiden böyle yaparsak atak dönemleri hafif geçermiş