gizem123365_ Kızlar bebeğimin ayak parmagi dün gece bembeyaz oldu şişti ve soğuktu parmagi surekli ayagini tutup bize gösterdi acile götürdük hiçbir şeyi yok diye geri gönderdiler bugün ise kıpkırmızı şekilde duruyor. Sizce nedir bu
sengul34 gizem123365_ öncelikle o tombik ayağı yerim maşallah sanki tirnagi derin kesmişsiniz de öyle mi olmuş
princessmom_ gizem123365_ ayaklarınıı yiriimmm onun beeennnnn 🤭💕 maşallah kuzuyaa bilgim yok tatlım geçmiş olsun
Poyrazmom0 gizem123365_ canım sanki tırnak batması gibi chatgpt de böyle söylüyor bilemedim ama geçmiş olsun 🌸🙏🏼