mom97X Kızım 15 aylık, bazen ortamda bişeye sinirleniyor veya sıkılıyor uzunca ağlıyor.. o an susturamıyorum, sakinleştirmek için sizler napıyosunuz o anlarda ?
Pamukhanim_ mom97X 1 yaşında kızım krize girdiği anda 2 şarkısı var sakinlestigi hemen birisini açıyorum oynamaya başlıyor veya kamyonu var ona basınca ağlasa da hemen gülmeye başlıyor
yagmur35yy mom97X ben sarılıp sakın kalıp sırtını sivazliyodum onzn sakın oluyodu ve o odandan uzaklastirma
deryaren mom97X inanır mısın surekli yapıyor bunu bir yere giderken çok tedirgin oluyorum dün ebebege gittik anaaam çığlık kıyamet hemen sıkılıyor herseyden 1 yaş 16 gunluk 🤦♀️
mom97X deryaren benimki de çemkirik hiç sorma, burçlara inanmam ama herkes ikizler burcu ondan böyle diyolar