aleynaez Kizlar oğlum ekim 7 sinde 1 yaşına gircek Kasım 8 de kızım 4 yaşına gircek aralarında 1 ay 1 gün olunca doğum günlerini bir yapcam bı tane pasta yaptırmak istiyorum ama nasıl birşey olacağından bilgim yok bana fikir verirmisiniz
Pamukhanim_ aleynaez pinterestde güzel fikirler var ikili pasta yazıp bakabilirsiniz bizimde kızımla 20 gün var aramızda eşim öyle düşünmüştü sonra kızımın erken kutladık o zaman bakmıştım