duygumetehan Allah kurtarsın 4 ay atağı 😭 yormaya çalışın bence en önemlisi o. Uykuya çok direniyorlar çünkü, yorulursa uyuması biraz daha kolay olur. Temiz hava, tummy time, oyunlar vs. Uyutmak için zorlamayın ama uyku penceresi diyorlar ya hani, uykusunun geldiğinin işaretleri oluyor, onları takip edin ona göre uyutmaya çalışın. Ben mesela hala uyumaya direndiğinde (emzirerek uyutuyorum çünkü) emzirmeye aldığım zaman “ karnını doyurmak istiyorum uyumak zorunda değilsin” diyorum, ilginç bir şekilde işe yarıyor birkaç kez söyleyince. O aylarda da işe yarıyordu. Şu anda çevresindeki bütün uyaranları takip etmek etkileşimde olmak istiyor, bunun için de uykuyu feda ediyor