4 günlük hastane yatışımızdan sonra çok şükür bugün evimize geldik. Oğlum 28 aylık 3-4 ay da bir böyle geçiş dönemlerinde öksürük ve hızlı soluma şikayetiyle gidiyoruz solunum çok hızlı olduğu için yatış veriyolar buharlar oksijenler hemen topluyor çok sükür ama biz hep böyle mi olcaz.. Pazartesi doktor kontrole çağırdı evde buhar başlıycaz galiba var mı bebişi böyle olan