arasefee Safra kesemde taş var büyüğü 13cm çok sayıda küçük taşlar var 10 gün hastanede yattım bir hafta damardan beslendim taburcu oldum doktor ameliyat olcaksın dedi eve geldim grip oldum beş gün oldu boğaz ağrım geçti burun akıntım az bişe kaldı nefes alabiliyorum doktor gribin geçince yapcaz dedi ama iki gün önce akşam atak geçirdim acillik oldum acildeki doktorda gribin geçmeden almazlar ameliyata dedi bu ataklar ne sıklıkta gelir 😣
betul97_ arasefee Geçmiş olsun canım ben atak geçirmedim ama çok fazla ağrım vardı ve sırtım belim kopuyordu bende 7.5 mm di. Salı günü ameliyat oldum ayy şükür dedim yeme-içmede sorunum yok doktorum istediğini yiyebilirsin ama gaz yapıcı şeylerden kaçın dedi. Şükür hiçbir sorunumda yok yediklerimden
minniks arasefee yediklerine dikkat etmen gerekiyo canım atagın ne zaman gelcegi belli olmuyo yaglı, baharatlı, kızartma turu yedigin zaman atakların olur cok gecmis olsun cok kotu ve zor bi durum bi an once ameliyat olup kurtulursun insallah
Esmabetul arasefee o ataklar ansızın geliyo hiç belli olmuyor Geçen yıl ameliyat oldum kurtuldum ataklardan ağrılardan 5 tane taş vardı 11/17 mm aralığındaydı Çok geçmiş olsun berbat bisey o atakları iyi bilirm
Elifeslemada arasefee r atak geçirdiğinizde ameliyatınız ve iyileşme süreciniz biraz uzuyor yeme içmeye dikkat edin yürüyüş yapın kilo almamaya çalışın bu süreçte sigara ve yağlı şeyler tüketmeyin taş 13 cm değil de 13mmdir diye düşünüyorum yine de büyük evet çok sancı verir geçmiş olsun
arasefee betul97_çok geçmiş olsun sizede ben gribim diye yapmıyolar sigarayıda buraktım 18 gün olck onun balgamını atıyor vücudum pazartesi anestezi doktoruyla konuşcm bugün kan verdim akciğer filmi fln çekildi ameliyat günü verckler korkuyorm tekrar atak geçircm diye bişede yemiyorum korkudan
defnevedoruk betul97_ nasıl topalardın ya maşallah bende pazartesi oldum çok kötüyüm hala. En büyüğü 15mmydi ve fazlaca vardı
papatya09_ Ay o safra agrısı 35 haftalık hamileyim Amaliyat olmam gerekiyor 8 gün hastanede yattım 5 gün serum yedim hiç bişey yemedim yasaktı sonra sıvı verdiler
arasefee papatya09_ geçmiş olsun hamilelikte ameliyatta yapamıyolar ağrısını çekiosun çok kötü allah acil şifa versin
emosss__ Ataklar beslenmenize göre de sıklaşıyor kahve çay asitli içecek asitli sebze tületmemeniz lazım. Eğer dikkat ederseniz ağrınız olur ama iyi olana kadar sizi idare edebilir.
betul97_ defnevedoruk Benim 7.5 ama çok iyiyim ya sadece 4 tane delik açmış ya bir tanesini göbek deliğimden açmış orası biraz acıyor onun dışında baya toparladım diyebilirim birde ilaç verdi antibiyotik onu içiyorum
arasefee defnevedoruk kapalımı oldunuz normalde ertesi gün toparlıyor herkes ağrı çok az oluyo diyolar oda yataktan kalkarken fln
arasefee defnevedoruk sezaryanla arası fazla yoksa oluyodur büyük ihtimalle allah acil şifa versin canım
defnevedoruk arasefee evet kapalı, bilmiyorum belki sezaryen ile arası yakın oldu ondan kötüyüm kontrolümde çarşamba
[silindi] Ataklar tamamen beslenmeden kaynaklı oluyor. Ben mayıs ayında ameliyat oldum. 4 delik kapalı. Bir kaç gün yan yatamadım. Sonra düzeldi.
arasefee [silindi] nasıl beslencm hergğn haşlanmış patates yiyom kahvaltıda açık ekmek çok az yağsız peynir yiyom fazla yemek yemiyorum akşamları ağrım olmasın diye
arasefee Esmabetul benim hastaneye yatışım yapıldı yeme içme yasaktı damardan besliyolardı 3. Gün hastanede başladı atağım taş düştü kanala bişe yemediğim halde o ağrısı zatn 8 saat çektim sonra başka hasteneye gittim ağrı kesici verdiler iki tane şehirde vermediler ben sancılar içinde kıvrandım başka hastaneye yatış yaptım kanala taş düşerken pankreasım iltihaplantı 1 hafta da öyle yattım toplamda 10 gün hastanede yattım ordada 3 gün yeme içme yasaktı damardan beslediler sonra su çorba başladı eve geldim beş gün sonra gene atağım geldi acillik oldum
defnevedoruk betul97_ benimde göbekteki ve üstteki acımıyor da yandaki iki tane aşırı acıyor oturmam falan sorun değil ama yatmak zulüm gibi