[silindi] Kızlar bana krem önerir misiniz veya serum vs. Artık iyice gözüme batıyor göz çevrem. Yorgunluk, uykusuzlukta var ama en azından bir şeyler yapmak istiyorum. Siz neler yapıyorsunuz?
mamacitaa_ [silindi] close it kapatıcı sjsjksis saka bir yana benim de aynı durumdan şikayetim var ama hiçbir şey yapıyor muyum hayır. Daha kızken bile göz altı ve üstü çevrem far surmuş gibiydi herkes öyle derdi kahve far gibi 😁 alıştım artık
rachelgreen_ Kafein içeren göz altı serumları veya kremlerine bakmalısınız ama böyle şeyler tedavi edici olmuyor bana göre, sebebini öğrenip içten tedavi etmeniz lazım değerlerinize baktırdınız mı?