Kızlar gününüz nasıl geçiyor,hangi etkinlikleri yapıyorsunuz ,gün içinde bebeğiniz az uyuyorsa hem ek gıdaya hem yemek yapmaya ve diğer ev rutinlerini nasıl yetiştiriyorsunuz,bir de hangi oyunları oynuyorsunuz veya hangi kitap etkinlikleri yapıyorsunuz ?