sumeyyex28 bizim kide 6 aydan 10 aya kadar devam etti maelesef bii sürü krem kullandık sonra aklıma geldi ortopedi uzmanına götürdüm antibiyotik yazdı ve 2 farklı krem çocuk doktoru da onayladı onlarla geçti kremlerle geçmiyor du ortopedi uzmanı 2 ayrı kremi karıştırıp sürün dedi yetişkin olmadığı için tırnak kesimi yapamam dedi birde tırnağını yamuk kesmeyin düz şekilde kesin dedi