svll1 gizos26 direkt kutusunu da yiyorum incirlere beraber sütle ısıtıp yiyorum ya da incirle dur kurusunu hosaf yapı içiyorum faydası var
Niyesordunbucevabi gizos26 evet çok faydalı deneyin kesinlikle dutları koyun üstüne su koyup kaynatın süzüp için tadı da güzel oluyor
arzudefne22 Ben dut kaynatıp içiyordum dutları yiyordum baya faydasını gördüm daha sonra içine hurma incir falanda attım öylede güzel oluyordu ve işe yarıyordu
kvsrbrn Hoşafa ekliyorum,üzerine tahin ekleyerek yiyorum,kuru üzümle susamla kaynatıp suyunu içiyorum
fsmzpg gizos26 yeşil ve siyah üzüm ama kurusu değil meyve olarak ben bunları komposto yapıyorum içine kuru dut da attım en son yaptigimda çok da güzel oluyor tadı bir çay bardağından 3-4 parmak eksik şeker atıyorum gerçekten güzel oluyor tavsiye ederim süte de çok iyi geliyor. Ayrıca ben içindeki meyveleri yiyemiyorum yumuşadığı için sevmiyorum ama suyunu süzdükten sonra meyveleri de komple rondodan geçirip suyun içine katıyorum hafif pütürlü oluyor ama en azından meyvelerini de kullanmış oluyorum. Bunları güzel bir şişeye dolduruyorum sürekli gün içinde su içer gibi içiyorum