Sadecezeynep malesef kreşe başlayınca oluyor böyle şeyler. Orda terliyolar tekrar terleri soğuyo falan. Ya da ordki bi arkadaşından kapıyo. Benim kızımda da oldu o da 5 yaşında bu sene yazın başladı kreşe. Bir kaç gün iştahsız olur. Yağsız hafif şeyler verin. İshal ateş olursa ozaman doktora götürebilirsiniz. Belki basit bi üşütmedir. Geçmiş olsun.