Smilebaby_ Kızlar sipariş ettim umarım güzel birşeydir okuyan var mı aranızda ve önerebileceğiniz başka nasıl kitaplar var her türden olabilir yeni yeni kitap okumaya başlıyorum en son lisede okumuştum
elifimmm123 Smilebaby_ ikisinide okumuştum ve ikiside hala evde durur çok güzel diler pişman olmazsın canım aldigina