cauuv2 ben dün 144 ü aradım bu mesja gelmemıstı ilköğretmenimden yatmıs görünüyor çekebılır mıyım dedim mesaj gelmedıyse 30una kadar bekleyın mesaj gelmezse 30 unda çekim yapabılırsınız denildi. Bugünde bu mesjdan geldı banada şuan gitsen çekim yapabılırsın