uykusuzanne__ Kızım 24 aylık mamayı bıraktırdım devam sütü içiyor arada acaba erken mi bıraktırdım ? Mamayı bıraktıran anneler ne zaman bıraktırdınız çocuklarınıza
hepyerdeyizz uykusuzanne__ 2 yaşına kadar içmeli diyor doktorlar . Ama benimki hala iciyo 28 aylık iştahsız Biraktirmadim
simaym94 uykusuzanne__ ben kızıma 1 yaşına girdi bıraktım oğlum da 9 aylıkken bıraktı şimdi üçüncü kızım var 7 aylık yani cocukalrin yeme durumuna göre bırakırdım oğlum maşallah herşeyi yerdi ağlardı 9 aylıkken ver diye kızım öyle değildi ama biraz doğduğun da aç kaldı susuz kalmis böbrekleri 1 yaşından sonra biraktirdim öyle diyim süt verdim şimdi de süt de icmiyolar kızım 3 yaşında oğlum da 2 yaşında istemiyolar normal meyve sebze bu tür şeyler istiyolar artık bakalım üçüncü nasıl bırakacak
uykusuzanne__ atarepla bıraktı şu anda zaten 2.3 gündür mama hiç içmiyor kontrolümüz var bende sorucam bakalım doktora
hazaal2 2,5 yaşında bıraktı. Zaten zorla içiyordu. Bir hasta oldu o hasta oldugu dönemde iyice tiksindi. Bir daha da ağzına almadı
aslhnkrts uykusuzanne__ hiç istemedi onun yerine meyve verdim. Ayran içmeyi çok seviyor ayran içiyo onun yerine . Gece zorlanırız belki diye düşündüm ama hi zor olmadı
bahardg uykusuzanne__ mama içtiği için olabilir mi biraz azaltıp yemeği ön plana koysanız değişir mi acaba
simaym94 uykusuzanne__ benim kızım da yemezdi valla hmde hiç bişey zayıftı çok ama kilosu da normal yerindeydi yani kilolu değildi ama normaldi
yohh_yavv uykusuzanne__ mama yı oldu bitti sevmiyordu zorla içiriyordum öyle diyim 9 aylık anne sütünü bıraktı 12 aylık mamayı bıraktı o günden beri sadece bizim yediğimiz yemeklerle besleniyor şuan 23 aylık
uykusuzanne__ hepyerdeyizz oğlum da içmek istiyor birazda ondan bıraktırdım kızım içince o da istiyor
cLearQueen yohh_yavv bilmedigim icin soruyorum saglikli mi boyle olmasi peki yoksa mama cok gerekli mi doktorunuz ne dedi normal yemekle doyabilir dedi mi