Her gün okula gel git yapıyoruz yürüyor ama yürümek istemiyor dışarda kollarım ağrıyor geçen yıl hep kullandım çok rahattı bu yılda kullanayım diyorum önüme taksam tuhaf mı durur?😄 ev çok yakın okula 1-2 dk yürüme mesafesi o yüzden arabaya koymuyorum durmuyor zaten. Yandan takılan kangurulardan kullanıyorum ama malum hava soğudu üstüne örtü örtmek zor oluyor onla da ağır geliyor diğerine göre konforlu olmadı pek. Bu arada ergonomik kanguru kullanıyorum.