sedatadik Kızlar parasını çeken varmı kart veriyolarmis sanırım bankamatik den mi cekecez artık böyle çeken alan varmı bu gönderinin altında toplanalım lütfen
hndnakdmn sedatadik ben henüz başvuru yapamadım nasıl ilerliyor süreç bana da anlatabilir misiniz rica etsem ne yapmam gerektiğini
hepoyleolurzaten___ sedatadik ekim kasım gibi 2.doğumumu yapacağım tek seferlik mi yatıyor bu para yoksa çocuk 5 yaşına gelene kadar mı?
sedatadik poyermom çok iyi olmuş kart verdikleri ama keşke o kartta hesap numarası olsa ona yatsa daha iyi olurdu
30-01-m Bir hafta önce çektim ben, sordum kart çıkartabilir miyiz diye , öyle bir bilgi gelmedi dedi adam
barlasfunda sedatadik Bana bir mesaj geldi bugün ama direk gidip çekebilir miyim ki ASHB’den mesaj geldi
hazaal2 Nasıl bir kart. Hesap kartı gibi mi. Ben 2 ay önce sorduğumda hesap kartına yatmaz demişlerdi
0100117 Evet bana da bugün kart verdiler karttan çekecekmişim numaramı yanlış yazmış geri zekalılar Şimdi tekrar bankaya gidip numarayı düzelteceğim şifreyi alamadım
bozkurt27 barlasfunda o mesaj geldiyse para yattı demektir ama aşırı kalabalık oluyor yorumlara bakarsak kart veriliyor denildi daha iyi olmuş saatoerce beklemek yorucu
bebekyamac Doğum paranizi uygulamadaki tarihtemi cekiyosunuz kizlar ben de bu ayin 26 sinda yaziyo yada daha erken yattiqi günler oluyo ama banka ay sonu veriyo parayi sizde de böylemi?🤔
sedatadik bebekyamac geçen ay 23 ünde sonra 29 a atmışlar gittim Eylül başında gel dediler daha onu çekemedim bence bir iki gün beklemek gerek
EceEgemen28 bozkurt27 mesaj banada geldi uygulamada da 26sı diyordu özellikle bekleyip 16.30 gibi gittim gün içinde yatar diye yatmamış
sedatadik Deletedmom2987 ne zaman doğum yaptınız ilk öğreniminim uygulamasını indirip bilgileri girin ordan görürsünüz ne zaman yattığını
Gokceninannesii elisaasil kartı verirken şifreyi nasıl almanız gerektiğine dair bir kağıt veriyorlar büyük harflerle sıfre boslukkartın son 6 hanesini bosluk arkadaki cvv kodunun ilk 2 hanesini 3404 e yolluyorsunuz