İki gündür çay kaşığıyla tattırdım cildinde kırmızı lekeler oldu her yerinde sağlık ocağına götürdüm bu sabah. avakado alerji yapmış , 2.3 ay sonra dene verme artık , huzursuzluk yapar derdi. İki gece de uyumadı emmiyor sureklı ağlıyor memeye gelınce kusar gibi yapıyor , ben meme reddi mi acaba dedım ama degıl dedı, alerji huzursu etmiştir dedi. Var mı sizde böyle durum kızlar ,