Arkadaşlar ölüyoruz, evet yanlış duymadınız böyle bir şey görmedim. 5 yaşında anaokuluna giden kızımda çıktı ilk karın ağrısı, mide bulantısı, şiddetli ishal ama su gibi acillik oldu, eve geldiğimizde dirençli ateş, şiddetli vücut ağrısı takip etti ama ne ilaç işe yarıyor, ne duş, ne serum. Hemen ertesi gün ben aynı şekilde oldum ama hastaneye zor attılar tansiyonum 8/4 ‘e kadar düştü, damar bulamıyorlar, buldukları damar patlıyor, evde 2.5 aylık bir bebeğim daha var, serum bulantıyı kesmiyor doktor kapısında ağlayarak yalvarıyorum ayağa kalkmam lazım bebeğim var diye kabus gibi bir geceydi. Hala kendimde değilim ateşim var, vücut ağrısını anlatmak bile istemiyorum. En büyük korkum 2.5 aylık bebeğime bulaşması, biz kaldıramazken onu düşünmek bile istemiyorum. Üstelik rota aşısını da 2 Ekim’de vurulacaktı. Daha koruması yok yani. Kafayı yiyorum allahım sen koru. Şifa ver.