Birprensannesii__ Oglumun ilk yaş dogum günü 15 kisilik aile arasında evde kutlayacağız. Resimli mi yoksa isimli mi yaş pasta yaptırayım Kararsızım resimliler demode oldu isimli pastalar şuan çok moda var mı bir öneriniz?
mamylatte Bemce de resimli artık pek yapılmıyor bir de bir yalımda olacağı için onun resmi olması pek de farkında olacağı bir şey değil daha Bence daha farklı isimli olabilir