merhaba,kızım 3 yaşında,çişini söyleyip tuvalete yapıyor ama kakasını inatla altına yapmak için direniyor ne kadar konuşup anlatsakta işe yaramıyor,oyun atölyesine gönderiyorum orda geçen gün kakasını yapmış orda kaka ve çişte sorun yok ama evde kakasını bir türlü yapmıyor var mı bunu daha önce yaşayıp bi çözüm yolu bulan