Tulay34 Merhaba sevgili anneler ben polikistik överim ve 5 haftalık gebeyim 🥹♥️açlık kan şekerim yüksek çıkıyor. Benimle aynı durumu yaşayan tecrübeli annelerimiz yardımcı olabilir mi riskleri var mı şeker yüklemesi yaptırıp önerip, önermeyen var mı 🙏
Nikita Tulay34 şeker yüklemesi yaptırdığımda son seansta gözlerim bulanmıştı. Ama tıbbi açıdan iki künefe yemekle aynı şey diyorlar
[silindi] Tulay34 Böyle bir durumun varsa, gebelik şekeri riski varsa kesinlikle yaptırılmalı. Ben iki hamileliğimde de yaptırdım herhangi bir risk olmamasına rağmen.
minikmucizemm19 Tulay34 doktorun öneriyorsa ki sağlık açısından sorun da yasiyormussunuz yaptirmalisiniz ben yaptırdım sıkıntı olmadi