koruk Merhaba arkadaşlar bu ayki ödemeler yattığı an adımıza cıkan hesap kartlarını alıp artık ödemeleri tarihinde atmden çekebiliyormuşuz ama ödemeler yatmadan hesap kartlarını alamıyormuşuz çok sevindim uzaktı bana banka çünkü şükür atmye geçti artık
neolmusyaani koruk nasıl yani başkası bizim yerimize çekebilir mi artık eğer öyleyse hiç sevinmedim desem:(
tuttifuruttiiiii koruk doğru bilgi bende bugün gittim bankaya. Param yatmadığı için kartı alamadım haftaya gel dedi
ipekko Bu bilgiyi nerden aldınız googleden baktım göremedim böyle birşey haber doğru mu eğer öyleyse çok sevincem banka çok uzak 2 ayda bir gidiyordum. Siz aldınız mı hesap kartını ? Hangi şehirdesiniz
30-01-m vefasz uygulamayı ındırın giriş yapın. En altta çocuklar yazıyor oraya girin. Hangi çocuğunun için parayı alıyorsanız tıklayın. Ödeme listesi yazan yere girin görürsünüz