Merhaba kızlar benim bebeğim 6,5 aylık daha önceki postlarında da belirttiğim gibi bebeğim teması hiç sevmiyor siz bebeklerinizle nasıl vakit geçiriyorsunuz Çünkü benim bebeğim asla oyun oynamak istemiyor uyanıyor mamasını içiyor gazını vesaire bezini değiştiriyorum bir 5-10 dakika yürüteçte kalıyor Ondan sonra hemen ağlamaya başlıyor oyun halısına koyup vakit geçirmek istiyorum Onunla oyun oynamak istiyorum ama asla yerde durmak istemiyor ya kucağımda susuyor ya da 5-10 dakika yürürteçde kalıyor ondan sonra ağladığı içi mecbur hemen uyutuyorum Böylece kendimi çok kötü hissediyorum bebeğimi hiç vakit Geçirmiyor muyum sürekli onu uyutuyorum gibi düşünüyorum Sizce bu ayda normal mi Bebeğimin böyle olması Sizde de öyle oldu mu siz bebeklerinizle nasıl vakit geçiriyosunuz