Gizemozcan Kızlar 16 aylık oğlum var normalde iştahı güzeldi ama 1 kaç haftadır yemiyor özellıkle kahvaltıyı hiç sevmiyor çok üzülüyorum bebegi böyle olan var mı
arzuuu Gizemozcan benim oglum gecen hafta hic yemiyodu artik aglayacaktim sinirden sonra agzina bakmak geldi aklima ve agzinin ici aft olmus doktora gittik ilacla duzeldi cok şükür yemesi de duzeldi 1 hafta yemek yemeden yaşadı resmen herseyi diş diye gecistiriyoruz
Gizemozcan Bilmiyorum belkide dışı çıktığı için olabilir allah iştahsız bebek annelerine sabır versin
GzdeBade Biz canım kuş kadar yiyor elimde tabakla peşinden koşmaktan yoruldum. Yapmiyim acıkınca yiyecek diyorum yine içim elveemiyor