Emoshin epey uzun zaman olmuş siz bu postu açalı. Özellikle aradım buldum ki,bir çözüm bulmuşsanız söyleyin bana da diye..
benim kızım şu an 10 aylık emerek uyuyor ve her uyandığında emmek istiyor. En iyi ihtimalle 2 saatte bir.
ne yaptınız,nasıl sonlandrdınız? Kendi kendine geçti deyin nolur 😔😞