Kızım 2 yaşında gece ve gündüz çok su iciyo normlade Philips avent kullanıyorum ama çok akıtmaya başladı hiç memnun değilim çantaya atipta cikamiyorum sürekli dik konumda durması lazım azaldimi yine aynı şekilde icemiyo gerçekten memnun kaldıginiz bunu kesinlikle tavsiye ederim dediğiniz bir suluk varmı