Merhabalar bebeğim 7 günlük, emzirmekte çok zorlanıyorum. Sezeryan oldum ilk birkaç gün canımın açısından istediğim pozisyonda emzirme yapamadım o süreçte çocuğum aç kalmış elimle sıkıp besliyordum o yeter zannettim bu aralıkta sürekli sütüm geliyor ve sürekli akıyordu etrafa, sağım yapıp süt kasiktan icirmeye başladık sarılığı toparlamaya başladı. Bu aralıkta biraz süt kaşık biraz silikon meme ucu ile beslemeye başladık. Silikon meme ucuyla çok oynuyor belli ilk uyandiginda o yüzden süt kaşık kullanıp ardından memeye tutturduk. Dün geceden beride içtiğini kusmaya başladı. Çok gazı vardı sürekli gaz çıkarması için drstrk olduk. Çiş kaka yapıyor sorun yok doyuyor belli ki diye düşünüyorum. Süt kaşığın ağzı çok geniş olduğu için cok fazla hava yuttugunu düşünüp biberonla verdik. Çok yoruldum ve aşırı üzülüyorum. Kızıma sarilamiuorum. Emmesinde bir sorun yok memeyi silikonla verince çok keyifli emiyor. Sütüm deseniz fazla fazla var ama tüm bunlara rağmen beceremiyorum ve her seferinde bu sefer ne olavak diye düşünmekten uyuyamiyorum. Göğüslerim çok büyük sarkık ve uçları da Yok. Her emzirmeye yeter diye başlıyorum. Ne yapmalıyım nasıl ilerlemeliyim şuanda karnı doysun yeter moduna girdim