Doğdu doğalı uyku rutini oluşturamadım bebeğimde. Gece yatmaz gündüz kalkmaz adeta. Ben bi düzen yaparım ne yapar ne eder bozar. Kendimi çok beceriksiz hissediyorum uyutmak konusunda. 3 gündür sabah 9 da kaldırıyorum öğlen 2 saat uyku yaptırıyorum akşam 10 da yatırıyorum. Ama hep benim zorumla uyanıyor. Toplam uyku saati onun için her zamanki gibi ama sabahları kalkmak nedir bilmiyor. Kendi haline bıraksam akşam olunca yine yatmak bilmeyecek gece 2 ye kadar oturacak. Deliriyorum resmen. Şimdi yine 9 da kaldırmaya çalıştım yok açmıyor gözünü saat oldu 11 , yine öğlen uykusu sarsacak yine gece de sarsacak yine bozulacak düzen. Neden olmuyor anlamıyorum. Akşam 10 da yattı zaten. Sizin 1.5 yaş bebek uykularınız nasıl, bana bi fikir verin. Meme bağımlılığı yüzünden mi böyle. Emzirme bitince düzelir mi. Gece sürekli meme istiyor çünkü.