Benimde oğlum yemıyordu ama her seferinde hazırlayıp verdim bir kaşık da olsa tamam dedim zorlamadım, 10. Aydan sonra ara ara yemeye başladı diş döneminde sadece çorba ıcıyordu. Sudan 13 aylık yemek seçmeden herseyı yiyor aman aman yine yemıyor ama ılk zamanlara göre çok çok daha iyi.bi ara asla yemeyecek zannetmiştim ama bir anda düzeldi