Kızımın 3 gündür ishali vardı ama şiddetli derecede değil kazasında kan gibi bir şey gördüğüm için acile götürmek istedim içim rahat etmedi kaka tahlili kan tahlili istediler orada bir türlü yapmadı kan da enfeksiyon 130 küsur çıkmış yatış verdiler gece diye doktor yok diye kabul etmedik genel durumu çok iyi keyifli ateşi yok iştahta bir sorun yok yüksek olduğu halde nasıl böyle olabilir