seyma0661 3-4 ayından sonra bütünnnnnnn uykularımız bozuldu artık çıldırmak üzereyim 6 ay 13 günlük olduk uyumuyor gündüz uykularında hep ağlıyor konuşmaya çalışıyor gözleri gidiyor ama ağlayarak kendini uyandırıyor. Gece desen 2-3 saatte bir uyanıp duruyor ya ağlıyor ya gezmek istiyor yani huyu mu böyle anlamadım ki çok sıkıldım bunaldım
gklmerve seyma0661 8.5 aylık oğlum, geceleri 15 kez kalktığımı biliyorum uyumuyor atak falan diyorlar ama bittim tükendim 40 dkda 3 kez uyandığı oluyor keşke 2-3 saatte bir uyansa razıyım 😔
seyma0661 alpaslanmom_ düşündüm ama Kimisi işe yarıyor diyor kimisi yaramıyor. Chatgbtden almaya çalıştım o da bi işe yaramadı mesela 2.5-3 saatte bir uyutmam gerektiğini söylüyor bizimki 4 saat oldu uyanalı hala cin gibi. Aldığım uyku eğitimi de bu şekilde olursa ziyan olacak
alpaslanmom_ seyma0661 işte o yüzden gece uyanıyor zaten yorgunluktan uyumaz benim bebeğim 7 aylık o bile 2 buçuk saate bir uyur düşünmelisin uyku eğitimini işe yarayan var bide akşam geç uyutma
seyma0661 alpaslanmom_ akşam 7-8 civarı uyuyor 7.30da uyandı bu saatte kadar uyutmaya çalıştım kendini uyandırıyor yani konuşuyor oynuyor ağlıyor uyku eğitiminde bunlara ne yapabilirler ki ninni söylüyorum pişpiş yapıyorum sallıyorum emziriyorum ama yok yani enerjisi mi fazla anlamadım ki
alpaslanmom_ seyma0661 uyku eğitimi 1 hafta sürüyor benim kuzenimin bebeği inanın uyku bilmezdi pilates topunda zıplayarak uyuturdu şuan kendi kendine uyuyor bir görüşün fikir alın en azından derdinizi anlatın belki bir çözüm olur
seyma0661 gklmerve dediğiniz gibi daha kısa süreli uyandığı da oluyor ama genel olarak çok sıkıntılı uykularımız :/
emos2227 Canım sen biraz inat et ve düzeni ne olursa olsun bozmadan biraz denemeye çalış . Bu ayda 2,2,5 saat arayla uyuyo bebiş . Benimki de 6 aylık . Çok zor bebekti uyku konusunda ama biraz çaba seni caydırmasına izin verme . Bebekler rutini sever
seyma0661 emos2227 zaten odaya girer girmez ağlamaya başlıyor yatağa yatırınca filan misafirliğe gidip kaldığım evlerde bu kadar yapmıyor bizim evde ne oluyorsa 😕