Bebeğim 5aylık olcak ama 3.aydan beri özellikle gündüzleri pek emmek istemio nerdeyse zorla emziriyorum doğduğundan beri ne emzik ne biberon aldı ama artk bi şekilde alıştırmam lazım sağdığım sütlerim içmediği zaman ziyan oluo siz nasıl alıştırdınız biberona önerisi olan var mı bu benim için cok zor oldu ilk oğlum hem emzik hem biberon ilk günden aldı gerçi bu beni emmek istemio biberon almamaso çok tuhafımada gitmio ama alışması lazım bi şekilde 😕