Türlü kremler ve doğal yöntemleri denediğim halde maalesef bende pek işe yaramadı. Göğüs kalkanı emzirmediğim zamanlarda acımasını önlüyordu ama emzirirken çok acıyordu. 2 hafta oldu doğum yapalı, acısına alıştım ve göğüs uçları da alışıyor sanırım. O yüzden ben zamanla geçeceğini söyleyebilirim