aysun2828 rota ilk dozu yaptırdım 5 . Ay da ikinci dozuda yaptırıcm menenjitide yaptıracaktım ama bi kaç doktor tanıdık ve hemşireyle konuştuktan sonra biraz ertelemeye karar verdim bagısıklıgı düşük bebeklerde agır geçiyormuş canlı ası olduğu ıcın yanı direk o hastalıgı yasıyor gibi geciriyorlarmıs konustuklarımın hepsi rotayı yaptırdıklarını menenjiti biraz daha kendını toparladıktan sonra yaptırdıklarını, yaptıracaklarını söylediler , eğer çevrenizde hastalıgı tasıyan kapma olasılıgı olduğunu düşünüyorsanız yaptırın kış geldi evden cıkmayacak olduğu için 1 yasından sonraya erteledim ben